06 outubro, 2014

New Wallet!

(EN)
I've been seeking for a new wallet for some time now because mine has an alarm inside the seams and I can't even find it to fold it, and when I ask to turn it off it turns back on itself. So, I've been beeping at all entrances and exits of stores ... Despite of being very weird I finally found the perfect wallet for me. It's all black, even the zippers because I hate wallets with golden or bronze, just like the silver or black ones, and I only found wallets with golden zippers or metallics at stores. So this was really the only one suitable for me, it has a reasonable size, has plenty of space for cards, because I have a lot of cards, it contains coins space and has enough divisions for additional stuff.


(PT)
Já à algum tempo que andava a procura duma carteira nova porque a minha tem um alarme dentro das costuras e não consigo sequer encontrá-lo para dobrar para o desactivar, e sempre que pedisse para o desactivar voltava a activar sozinho. Ou seja, estava sempre a apitar nas entradas e saídas de lojas... Apesar de ser muito esquisita encontrei finalmente a carteira perfeita para mim. É completamente preta, até os fechos porque eu detesto carteiras com fechos dourados ou em bronze, apenas gosto dos prateados ou pretos, e só encontrava carteiras com fechos ou metalizados dourados. Esta foi mesmo a única indicada para o meu gosto, é de um tamanho razoável, tem imenso espaço para cartões, pois eu tenho imensos, contém porta-moedas e tem bastantes divisões para coisas adicionais.





Wallet: Parfois

1 comentário: